Saturday, April 25, 2009

tinta buat sahabat---kawaN2.. plizz 4give mE ya~~

Assalamualaikum.......
kepada kawan2ku yang dikasihi dan disayangi.......

Entah kenapa semalam (24/04/2009), saya dapat merasakan yang banyak hati telah dikecilkan oleh saya, walaupun saya kurang tahu sejauh mana kebenaran ini, tapi melalui pengalaman2 saya yang telah bernafas dimuka bumi ini selama 22 tahun 10 bulan 28 hari (alhamdulillah) telah membuatkan saya dapat merasakan yg penyataan saya bahawa banyak hati yang telah berkecil dgn saya semalam adalah benar. wahai hati2 yang telah saya kecilkan itu, di sini saya ingin menyatakan bahawa saya juga insan biasa, tidak dapat selalunya saya menggembirakan hati2 kalian semua. kadang2 saya turut dipengaruhi oleh keadaan sekeliling saya yang mendesak saya untuk menjadi serius, keadaan2 yang saya maksudkan bukanlah bermaksud dari kalian semua, tetapi keadaan2 itu adalah dari diri saya sendiri seperti kerja2 saya yang menggunung yang perlu saya siapkan segera. Lantas, daripada itu saya berharap kalian semua dapat memahami keadaan saya seprti mana saya juga berusaha dengan sedaya upayanya untuk memahami keadaan kalian.. bersabarlah kalian semua, sesungguhnya semua ini akan berakhir tidak lama lagi. sebaik selesai saja semua ini, pasti kita semua akan bergembira dan tiada siapa yang akan bersedih lagi.

akhir kata, sambutlah salam kemaafan dari saya yang tak sempurna ini...
wasalam...

0 comments: