Saturday, April 25, 2009

HEY PEOPLE!!!

MySpace

SAYA DAH PENAT DENGAN KEADAAN SEKELILING SAYA!!
KENAPAKAH HATI MEREKA SAJA YANG PERLU DIJAGA? ADAKAH HATI SAYA TIDAK PERLU DIJAGA??? SAYA JUGA ADA HATI, HATI YANG MASIH BERFUNGSI. BUKANNYA SAYA PUNYAI HATI YANG SUDAH TIDAK BERFUNGSI YANG TIDAK PERLU DIHIRAUKAN LAGI.... (oh hatiku, sentiasalah kamu bersabar dengan setiap dugaan ini)

p/s: kepada sesiapa yg terbaca entri ini dan merasakan sy tidak perlu menulis sebegini dan saya tidak perlu menyalahkan orang lain, sila simpan pandangan anda itu kerana saya berhak menulis apa saja di blog saya ini, dan semua ini adalah luahan saya yg xdapat diluahkan secara luaran dan adalah untuk kepuasan diri saya.

6 comments:

Anonymous said...

ting=)..

tanpanama said...

tong =(

Anonymous said...

tung =)

tanpanama said...

tanggggg..tenggg

sisidom said...

sila berhati-hati..tb2 ja.

tanpanama said...

sisidom yg berhati2