Wednesday, April 22, 2009

bangang, budus, bongossss...........

what the fish la kau ni?
kau pikir kau punye marah je eh???????? kau marah2,pastu kau cite kat aku
then kau cakap kau nak buat keje gile.... bile aku cakap jgn buat benda bodoh, kau ckp itu perlu... perlu ke buat macam tu??
bongosss la kau ni.... dah tau bnda tu last2 kau jugak yg dapat rugi... buat ape nak buat gak kalau sekadar nak puaskan ati kau je.... plizzz la jgn jd bangangssss
lebih baek kau pegi amek air semayang then bentang sejadah kau buat la ape2 solat yg bleh coolkan diri kau....pastu bace la doa ape yg patot... ni tak, nak mencaci je keje kau ni eh?
elok la tu, mulut diperbanyakkan dgn cacian bile mrh... baek la kau bnyk2 beristighfar...
last2 aku turut terjebak gak sbb dok mengata kau ni, aku gak yg dpt dosa... tapi at least aku xla sebangangsss kau nak buat benda ntah apa2.... plizzz la brfkir secara matang!!!
kata2 akhir dari aku, esok jgn cite kat aku 'FAEDAH' yg kau dpt dari hasil keje gile kau tu... sbb mybe aku xkan layan kau dah.. mngkin smpai bila2...
sekian!!!!

10 comments:

nisa' audadi said...

hulamak..sape nih

saya la imah said...

hmmm.. yg pastinya dia bongosss...
haha...

~~pembaca setia~ said...

hmm keje gle ape yg die nak wat ?bunuh diri ker?.. klu bunuh diri pas ne cane dia nak cite balik pekdah nyer... yer dok....

saya la imah said...

ntahnye la cik pembaca setia neh...
nsib baek cik pmbaca setia bleh brpkir dgn baek.....
yer dok??

abang syg imah said...

sapa2..meh abg nak pi hentam dia..

saya la imah said...

erkkk, erm xpa la,tima kaseh ja la..
dia ni bahaya sket, ada ilmu bertukar2.. alaa mcm cite waris jari hantu tu.. ahaha

skyahaya said...

wow..waris jari hantu..abg FT nyanyi..i like~

saya la imah said...

i like FT too...

FTahiR ni~ said...

siapa sebenarnya aku padamu..
cewahhhhh..FT in da haus~

peminatfanatik FT said...

ooohhh FT... nak sainnnnnn (sambil menarik kolar baju)