Wednesday, May 6, 2009

saya menang anugerah

berdirinya saya disini ingin menyatakan rasa bertuah dan bangganya saya kerana telah memenangi grammy award ini..sepanjang saya berblog,block,borelog ini, akhirnya inilah hasil yg saya dapat. terima kaseh la kepada sume yg menyokong sy dr belakang ataupun depan..sesungguhnya tanpa kalian sume siapa lah sy ni...
time kaseh kpd kak audaddy yg sengal dan sky yg sengal sbb dh bg anugerah yg xseberapa ni kt sy... muahaha... hampa dua mmg senget


peraturan untuk award ini adalah:-

1. copy paste the award at your blog once you got it
2. make an entry if this is like a GRAMMY award =P
3. tag 6 other blogger
4. never break the chain please (optional)


++++++++++++++++

...6 orang yg mmg layak diterima award ini... adalah... jeng jeng jeng...
mazel
mimie kusya
kaka rasi
ain-yien
ct K's
kak audaddy

(kt hampa 2 org ni bg gak la sbb nk bls budi..muahaha)


0 comments: